بیش از 16 نکته در رابطه وکیل آنلاین تلگرام

وکیل آنلاین تلگرام :

ما در تهران بهترین مشاوره های حقوقی تلگرام آنلاین را به شما ارائه می کنیم.کافی است شماره مستقیم وکیل سلمان احدی 09120466204 را درتلفن همراه خود ذخیره کنیدوبا مادر ارتباط باشید.

درزیر مقاله ای در خصوص وکیل آنلاین تلگرام درنظر گرفته ایم که مطالعه آن قبل ازارتباط با وکیل از این طریق لازم وضروری است.

مقدمه:

وکالت از جمله مشاغلی هست که ارزش و اهمیت آن در اجتماع نمایان گر درجه تمدن و رشـد در اجتماع هست ؛ به عبارت دیگراز سوئی در همـه جوامع متمدن وکالت از جمله مشاغلی هست که اهمیت بالایی در اجتماع دارند و از طرف بـقیـه به تجربه ثابت شده هست که شرط تخلف نا پذیر رشـد در هر اجتماع ای حکومت قانون هست و نقش وکلا نیز در استقرار حکومت قانون بی نیاز از وصف. این پیشه خطیر به تناسب ارزش آن دشواریهای بسیاری نیز در طبیعت خود دارد ، وکیل از سوئی شخصی هست که کار اقتصادی می کند ، چنان چه کل مشاغل موجود را به سه گروه تولیدی ، توزیعی و خدماتی گروه بندی کنیم ، وکالت در قسمـت خدمات قرار می گیرد. فعالین اقتصادی قسمـت خدمات که حاوی تحصیلات عالیه می باشند مثل پزشکان و مهندسین و وکلاء ، برای کسب درآمد متکی به مشتریان خدمات خود می باشند که در نوع برخورد با این مشتریان و جذب آنان ناگزیر از پیروی از پاره ای قواعد حاکم بر هر بازاری می باشند. از طرف دیگر وکیل شخصی هست که هر چند نه به لحاظ رابطه استخدامی بلکه به لحاظ فلسفه وجودی این پیشه قسمتـی از دستگاه قضائی هست و از وی انتظار می رود تا دستگاه دادگستری را در راه رسیدن به هدف خود یاری نماید ، پس نمی تواند صرفاً به خواسته موکل خود اعتنا کـرده ، از ندای وجدان و وظیفه تخلف نماید. و پـایان اینکه وکیل امین و حافظ و پاسدار منافع موکل خویش هم است و نبایستی نه به لحاظ منافع فردی خود و نه به لحاظ پیروی از وظیفه و وجدان به اعتماد مشروع موکل خود در حمایت از منافع  او پیمان شکنی و خیانت نماید

 

وکالت آنلاین

علت استفاده از وکیل آنلاین تلگرام:

با رشد شبکه های اجتماعی و نیاز روز افزون افراد مختلف به خدمات حقوقی، حتما برای شما هم پیش آمده است که نیاز به برقراری ارتباط سریع با یک وکیل پایه یک دادگستری احساس کرده اید.همچنین با توجه به رشد تلگرام در میان ایرانیان، این روزها تقریبا 40 میلیون ایرانی از این اپلیکیشن استفاده می کنند و هم وطنان ما نیاز دارند با وکیل آنلاین تلگرام صحبت کنند.ما این امکان را برای شما به وجود آورده ایم که از طریق تلگرام با وکیل  دادگستری تهران، در ارتباط  باشید و بتوانید سئوالات حقوقی خود در زمینه های مختلف را به صورت آنلاین از بهترین وکیل تهران بپرسید.

همچنین در صورتی که مشکل شما از طریق گفتگوی آنلاین بطرف نشود،می توانید با مراجعه حضوری به محل دفترما، به صورت مستقیم و چهره به چهره باما مشورت کنید.

مسئوليت‌هاي يك وكيل آنلاین تلگرام:

يك وكيل نماينده موكلين خود، مسئولي از دستگاه دادگستري و شهروندي با مسئوليت‌هاي ویـژه دربـاره چگونگي برقراري عدالت مي‌باشد.

۱ – به عنوان نماينده موكلين، وكيل وظايف و اهداف مختلـف دارد. به عنوان مشاور، يك وكيل، حقوق و تكاليف موكلين و همچنين نتايج عملي اين حقوق و تكاليف را به ايشان تفهيم مي‌كند. وكيل به عنوان نماينده موكل در دادرسي، تحت قوانين نظام دادرسي ترافعي، سرسختانه تاییـد حقانيت موكل خود را تعقيب مي‌كند. وكيل به عنوان نماينده موكل خود در مذاكرات آشتی به دنبال نتيجه‌اي هست كه منافع موكل خود را تامين كند و در عين حال با قواعد حسن نيت در برخورد با ديگران سازگار باشد. با مطالعه کارها حقوقي مرتبط به موكل و گزارش دادن آن به خود موكل يا ديگري وكيل نقش يك بازرس را اجرا مي‌كند.

۲ – وكيل می بایست در همـه شئون حرفه‌اي خود شايستگي و موقع شناسي و سخت‌كوشی و دقت نشان دهد. يك وكيل مي‌بايست در رابطه با وظايف خود به لحاظ نمايندگي موكل، رابطه خود را با وي حفظ نماید. وكيل می بایست اطلاعات مرتبط به نمايندگي از موكل را محرمانه ببیند مگر تا حدي كه افشاي آن مطابق اين قانون يا قانون ديگري ضـروری باشد.

۳ – رفتار يك وكيل، چه در رابطه با خدمات حرفه‌اي او به موكل، چه در رابطه با مـوارد شغلي و شخصي خود او، می بایست موافق الزامات اين قانون باشد. وكيل می بایست از روش‌ها و راه كارهاي قانون صرفاً جهت نيل به اهداف مشروع بهره گیری نماید و نه براي تهديد يا آزار سایرین. وكيل می بایست به دستگاه قضائي و كساني كه در خدمت آن می باشند ، از جمله قضات، وكلاي ديگر و مقامات عمومي احترام بگذارد. در عين حال كه يك وكيل موظف هست در مواقع لزوم، اخلاقي بودن رويه رایـج را به جـدال بكشد، وي موظف هست تا از روند قانوني حمايت نماید.

يك وكيل، به عنوان شهروندي كه وظايف اجتماعي دارد، موظف هست در پي ارتقاء دستگاه دادگستري، برقراري عدالت و كيفيت خدمات عرضه شده بوسیـله مالکین حرف حقوقي باشد. به عنوان عضوي از يك اجتماع مالکان حرفه تحصيل كرده، وكيل موظف هست براي نيازهاي موكل خود دانش حقوق را گسترش دهد، از دانش به دست آمده در راه اصلاح دستگاه قضائي بهره گیری كند و براي تقويت و ارتقاء سطح تحصيلات حقوقي کوشش نماید. يك وكيل می بایست همیشه نارسائي‌هاي دستگاه قضائي را به ياد داشته باشد و به ياد داشته باشد كه فقرا و گاه كساني كه فقير نمی باشند نيز، نمي‌توانند هزينه خدمات حقوقي كافي را پرداخت نمایند و بنابراين می بایست قسمـت از ساعات كار و نفوذ اجتماعي خود را براي نمايندگي آنها اختصاص دهد. يك وكيل می بایست به اجتماع حقوقي براي رسيدن به اين اهداف ياري رسانده و به كانون وكلا یاری كند تا در جهت تامين منافع عمومي خود را اداره و قوانين ضـروری را تنظيم كند.

۴-بیشتر وظايف يك وكيل در قانون رفتار حرفه‌اي و همچنين ساير قوانين شكلي و ماهوي بيان شده‌اند. با اين وجود، در تبيين وظايف يك وكيل، وجدان خود او و تائيد همكاران نيز اثر گذار می باشند . يك وكيل می بایست کوشش كند تا بالاترين سطح مهارت را به دست آورد و همچنين براي بهبود دستگاه قضائي و حرف وابسته قضائي کوشش كند، علاوه بر اين او می بایست کوشش كند تا عکسی از آرمان صنف حقوقي در رابطه با خدمات عمومي باشد.

۵- وظیفه های يك وكيل در مقام نماينده موكل عضوي از دستگاه قضائي و يك شهروند با مسئوليت‌هاي اجتماعي، اغلب با هم سازگار می باشند . بنابراين زمانی كه منافع طرف مقابل تو به خوبي نمايندگي مي‌شوند، او مي‌تواند با سرسختي از منافع موكل خود دفاع نمایند و در عين حال فرض را بر اين بگذارد كه جريان دادرسي در جهت موافق عدالت پيش مي‌رود. و همچنين وكيل مي‌تواند از اين امر كه حفظ اسرار موكلين، كه امري شخصي می باشد، مي‌تواند مفيد به منافع اجتماع باشد مطمئن باشد، چرا كه ضمنا اگـر اشخاص بدانند اسرارشان و محتواي مذاكراتشان با وكلاي خود مصون از افشا شدن هست شانس بالاتری مي‌رود كه از وكلا مشاوره حقوقي بگيرند و بنابراين به تكاليف قانوني خود عمل نمایند.

۶ – علي‌رغم اين، مسئوليت‌هاي متضاد جزئي از طبيعت وكالت می باشد. تقريباً همـه مـوارد پيچيده اخلاقي، ناشي از وظايف متضاد وكيل در مساوی موكل، دستگاه قضائي و منافع شخصي وكيل در حفظ صداقت و تندرست نفس خود، ضمن اينكه به سطح قابل قبولی از رفاه مي‌رسد، مي‌باشند. قوانين رفتار حرفه‌اي قواعدي را براي حل اين تضادها بيان می نمایند. در چارچوب اين قوانين مـوارد پيچيده بیشتری در رابطه با تصميم‌گيري حرفه‌اي ممكن هست ایجاد نمایند. در حل اين مـوارد بايد قضاوت حرفه‌اي و اخلاقي دقيقي را بكار برد كه با دقت به اصول بنيادين قوانين فوق حاصل گرديده می باشد.

۷– صنف حقوقي، اجتماع وكلا، تا حد بالای مستقل می باشد. هر چند به دیگر اصناف هم استقلال اعطا گرديده است، ولی دربـاره صنف حقوقي به لحاظ نزديكي كه با روند انجام قانون و اعمال حاكميت دارد اين استقلال منحصر به فرد می باشد. اين حقيقت كه قدرت و اختيارات نهائي دربـاره صنف حقوقي تا حد بالای به محکمه ‌ها تفويض گرديده هست مبين اين رابطه می باشد.

۸– دخالت دولت، تا حدي كه وكلا تكاليف و وظايف ناشي از اقتضائات شغلي خود را انجام مي‌دهند غيرضروري می باشد. استقلال همچنين به حفاظت از صنف وكلا در برابر توافق قواي دولتي یاری می نماید. يك مرکز وكلاي مستقل نقش مهمي را در مواظبت کردن دولت در داخل  مرزهاي قانون بازي می کند، چرا كه اعضاي صنفي كه براي اعمال حق خود به دولت وابسته نمی باشند زیادتر براي به جـدال كشيدن سوء بهره گیری از اختيارات قانوني بوسیـله دولت تمايل دارند.

۹– استقلال نسبي اين صنف با خود مسئوليت‌هاي ویـژه خود گرداني را نيز به همراه مي‌آورد. اين صنف مسئول هست تا اطمينان حاصل كند اعمال اختيارات ناشي از اين خودگرداني در جهت خدمت به منافع عامه انجام می شوند نه مصالح منطقه‌اي و يا منافع صنفي كانون هر وكيل مسئول نظارت بر حسن اجراي قوانين رفتار حرفه‌اي می باشد. همچنين هر وكيل موظف هست تا نظارت دیگر وكلا بر كار خود را تسهيل كند. كوتاهي در انجام اين مسئوليت‌ها استقلال كانون وكلا و منافع اجتماعي را كه اين استقلال متضمن آنان هست را به تهدید بیاندازد.

۱۰– وكلا نقشي حياتي در حفظ و بقاي اجتماع بازي مي‌كنند. ايفاي هر چه مناسـب تر اين نقش مستلزم درك صحيح وكلا از رابطه ايشان با دستگاه قضائي می باشد. قوانين رفتار حرفه‌اي، ضمنا اگـر به درستي اعمال شوند، به عرضه تعريف درستي از اين رابطه یاری می نمایند.

نکات باارزش در زمان رجوع به وکیل آنلاین تلگرام:

۱ـ ساعت کار دفاتر وکالت اغلب محدود می‌باشد. کوشش نمایید در هر مرتبه رجوع فرصت را مغتنم شمرده و مسئله حقوقی یا کیفری‌تان را به‌طور کامل بازگو نمایید . از زیاده‌گویی و گفتن مطالبی که به پرونده شما رابطه‌ی ندارند پرهیز کنید. در عوض کوشش نمایید همه اطلاعات در مورد مقوله را به وکیل آنلاین تلگرام یا مشاور منتقل کنید.

۲ـ در منتقل کردن اطلاعات به وکیل آنلاین تلگرام، صادق باشید و از عرضه اطلاعات به‌صورت برعکس و غیرواقعی خودداری نمایید . متأسفانه اکثر اشخاص وقتی با اقدام حقوقی طرف مقابلشان مواجه می‌شوند علیرغم اطمینان به حقانیت طرف، وکیل را سپر بلای خود می‌نمایند. این اشخاص در وقـت رجوع به وکیل از بیان حقایق طفره می‌روند غافل از اینکه به‌هرحال حقیقت امر برای وکیل روشن می‌شود. فراموش ننمایید موکلی که صادقانه همه مطالب را به وکیل آنلاین تلگرام خود منتقل داده هست بهترین وکیل آنلاین تلگرام را در اختیار خواهد داشت.

۳ـ چنان چه اسنادتان را به وکیل آنلاین تلگرام سپردید بدون رودربایستی می‌بایست درازای تحویل اسناد ، رسید دریافت کنید.

۴ـ وکلا به‌طورمعمول برای سهولت کار و ممانعـت از رفت‌وآمد غیر لازم و ضـروری موکل، اقدام به تنظیم وکالت‌نامه به‌صورت کامل و با اختیارات کامل می‌کنند. قطعاً پیش از امضاء وکالت‌نامه، به‌طور کامل آن را بخوانید و درزمینه مسائلی که برای شما ناآشنا هست از وکیل آنلاین تلگرام توضیح بخواهید. چنان چه قصد ندارید در یک مورد ویـژه به وکیل آنلاین تلگرام خود وکالت بدهید، قبلاً این مطلب را به وکیل آنلاین تلگرام اعلام نمایید . به یاد داشته باشید که ندادن اختیار در بعضی از زمینه‌ها به‌هیچ‌وجه به مفهوم عدم اعتماد شما به وکیل نمی‌باشد.

۵ـ به‌طور روشن و شفاف دربـاره حق‌الوکاله و مـوارد مالی پرونده با وکیل آنلاین تلگرام حرف بزنید. وضعیت و توانایی مالی‌تان را برای وی توضیح داده و در صورتیکه توانایی پرداخت حق‌الوکاله را ندارید این مطلب را با وکیل در میـان بزارید و از او در این زمینه کمک بخواهید. متأسفانه بعضـی از مراجعین به دفاتر وکالت به فکر زیـر آوردن درصد حق‌الوکاله ، تعداد خواسته را پایین‌تر از تعداد واقعی آن معرفی می‌کنند. که این مسئله باعث سلب اعتماد وکیل از موکل شده و بعضاً تبعات آن نیز دامن‌گیر موکل می‌شود.

۶ـ مدنظر داشته باشید که شما به یک کمپانی ، مطب، یاغیره رجوع نکرده‌اید. مخاطب شما یک وکیل آنلاین تلگرام هست که به اکثر ترفندهای قانونی و صدالبته غیرقانونی واقف و آگاه می‌باشد. بـعد مواظب اظهارات خود باشید و چنان چه با پژوهش کامل به دیدار او رفته‌اید کوشش ننمایید توانایی‌های علمی او را محک بزنید. این کار نه‌فقط مناسب نیست بلکه ذهنیت وکیل آنلاین تلگرام را نسبت به شما بد می‌کند و وکیل آنلاین تلگرام را از پذیرش پرونده شما منصرف می‌کند. چنان چه قبلاً به وکیل و مشاور دیگری رجوع کرده‌اید که نظـری گوناگـون با وکیل فعلی شما داشته است، مناسب‌تر هست این مطلب را به اطلاع او برسانید و علت را از او جویا شوید. مراقب باشید اظهارنظرهای گوناگـون در مـوارد حقوقی به علت نداشتن آگاهی یک وکیل آنلاین تلگرام نسبت به دیگری نیست. زیرا این مسئله شانس دارد نظـر حقوقی یک وکیل نسبت به پرونده شما و یا به دلیل وجود رویه‌ی گوناگـون محاکم در برخورد با مقوله پرونده شما باشد. و به‌هرحال، گزینش حق شما می‌باشد. اگر مسئله حقوقی شما به نحوی هست که نیاز به تنظیم وکالت‌نامه‌های مجدد دارد قطعاً درزمینه همه مسائل و حق‌الوکاله آن با وکیل آنلاین تلگرام حرف بزنید. دقت نمایید که چنان چه برای موضوعی مثل طلاق به وکیل رجوع کرده‌اید و قرارداد وکالت را نیز امضاء نموده‌اید، شما تنها در مقوله طلاق حاوی وکیل آنلاین تلگرام می‌باشید . طرح دعاوی دیگری که مشابه با مقوله طلاق هست مثل مهریه، نفقه، حضانت و غیره در تعهد وکیل شما  نمی‌باشد! بـعد اگر نیت دارید برای همه دعاوی خود وکیل آنلاین تلگرام داشته باشید قطعاً همه مسائل را در قراردادتان قید نمایید .

۷ـ بعضـی از موکلین برای تهیه اعتماد و اطمینان در خود، از وکیل آنلاین تلگرام و مشاور حقوقی تقاضـای می‌کنند تا احکامی را که همانـند مقوله پرونده آنان بوده و به نفع وکیل صادر گردیده به رؤیت آنان برساند. چنین تقاضـای از وکیل آنلاین تلگرام به‌هیچ‌وجه درست نمی‌باشد و چه‌بسا سبب رنجش خاطر وی می‌شود و ممکن وی را از پذیرش ادعای منصرف نماید . همان‌طور که گفته شد مناسب‌تر هست قبل از رجوع به دفتر وکالت، در مورد توانایی‌های وکیل آنلاین تلگرام پژوهش کنند.

ممکن است لازم داشته باشید که آنلاین پرسش‌های خود را یک وکیل دادگستری بپرسید. ما در تهران این امکان را برای شما، فراهم کرده‌ایم که می‌توانید پرسش و پاسخ حقوقی آنلاین با وکیل دادگستری داشته باشید و پرسش‌های خود را به‌صورت کاملاً آنلاین بپرسید. ما سؤالات شمارا بررسی می‌کنیم و بهترین راه‌حل ممکن را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

شما میتوانید برای مشاوره تلفنی تنها با پرداخت 220.000 هزار تومان نامحدود مشاوره گرفته و یا برای سپردن وکالت خود تماس بگیرید.

09120466204 وکیل سلمان احدی.

Rate this post

درباره سلمان احدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
تماس با ما (کلیک کنید)