وکیل کار بلد در ملایر

وکیل کار بلد در ملایر

با توجه به اینکه هرروز شاهد تغییرات در قوانین هستیم یک وکیل خوب بروز است و علاوه بر آن امین و امانت دار اسرار موکل خود است. یک وکیل کاربلد و خوب هیچوقت بلوف نمی‌زند و قول‌های کذب و واهی به موکل خود نخواهد داد. ازجمله ویژگی‌های دیگر وکیل کاربلد و خوب سرعت عمل در پیدا کردن راه‌حل مناسب و کم‌هزینه بودن او است. وکیل جدا از اینکه از موکل خود دفاع خواهد کرد باید به قاضی نیز در رفع ابهامات کمک کند. یک وکیل خوب از طریق توانایی‌های که دارد پرونده را پیگیری خواهد کرد و با طرف مقابل و قاضی محترمانه برخورد خواهد کرد. تسلط بر قوانین حقوقی ازجمله نکات مهمی است که باید یک وکیل داشته باشد و روابط عمومی و فن بیان قوی که دارد آن را در دفاع از موکل خود بکار گیرد.

وکیل سلمان احدی ،وکیل درتهران،اراک،ملایر، شازند وبخش زالیان(شهرتوره):

بنده نیز وکیل پایه یک دادگستری هستم که در کنار همکاران دیگر و با کمک خداوند متعال تا کنون توانسته‌ایم پرونده های زیادی را به سرانجام برسانیم.آدرس دفتر  تهران :سعادت آباد ،بلوار دادمان،خ سپهر،خ کوثر ،پ 7 ،ط 6 ،واحد 23 

 

لوکیشن و ادرس دادگاه و دادگستری در ملایر:

 

دادگستری میدان قائم

 

لوکیشن1:

ملایر، مرزداران بلوار شاهد خیابان گلستان

 

لوکیشن2:

جاهای دیدنی نزدیک دادگستری شهرستان ملایر

 

پارک صلح ملل ملایر:

پارک صلح ملل و یا جهان کوچک ملایر با هدف به نمایش گذاشتن ۱۳۸ اثر تاریخی، ملی و جهانی مانند آرامگاه حافظ، برج ایفل، تخت جمشید، پل ورسک، تاج محل و… در مقیاس یک دهم ساخته شده است. این پارک که چهارمین نوع از پارک‌های از این دست در دنیاست، به عنوان پنجره‌ای به سوی جهان نیز از آن یاد می‌شود.

 

 

Rate this post

درباره سلمان احدی

همچنین ببینید

خيار تدليس

خیار تدلیس

خیار تدلیس تدلیس به معنی فریب دادن و پنهان کردن واقع است پس هرگاه فروشنده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
تماس با ما (کلیک کنید)