وکیل شازند-معرفی ۶ وکیل کار بلد شازند❤️

  1. وکیل شازند-معرفی ۶ وکیل کار بلد شازند❤️
  • اگر بدنبال وکیل کاربلد وخوب در شهرستان شازند می گردید این مقاله از سایت گروه تحقیقاتی وکیل سلمان احدی می تواند به شما کمک کند تا بتوانید بهترین وکیل در شازند را پیدا کنید . توجه داشته باشید که در این مقاله قصد داریم  تا  وکلای خود را  به شما معرفی کنیم . پس اگر پرونده حقوقی یا کیفری در شهر شازند دارید میتوانید با مطالعه این مقاله با گروه وکلای ما آشنا بشین و  برای رزرو وقت مشاوره حضوری یا آنلاین میتوانید با شماره 09120466204 تماس بگیرید.بگذارید قبل از معرفی به دو سوال مهم زیر پاسخ بدهیم.

وکیل درشازند

 

چرا باید وکیل داشته باشیم؟

همان‌طوری که وقتی مریض می‌شویم اگر به دکتر مراجعه نکنیم و اقدام به خود درمانی کنیم علاوه بر این که بیماری از بین نخواهد رفت حتی امکان دارد با گذشت زمان عوارض ناشی از خود درمانی مارا با خطر مرگ نیز مواجه سازد. مسائل حقوقی نیز مانند مسائل پزشکی بسیار پیچیده هستند که اگر بدون مشورت و بدون استفاده از وکلای مجرب و متخصص انجام شود. علاوه بر اینکه مشکل حل نخواهد شد، خسارات مالی یا جانی سنگین با تبعات غیرقابل جبران به وجود خواهد آورد.

اما با داشتن وکیل خوب شما به راحتی در زمان محدود، با کمترین هزینه، بهترین راهکار قانونی و حقوقی را برای حل مشکل حقوقی  خود پیدا خواهید کرد. به عبارتی داشتن وکیل علاوه بر اینکه هزینه نیست به نوعی با حضور وکیل در یک پرونده علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌ها شخص در سریع‌ترین زمان ممکن به نتیجه خواهد رسید.

باعث افتخار گروه تحقیقاتی وکیل سلمان احدی  هست که توانسته ایم اعتماد مردم منطقه شازند وبخش زالیان را به خود جلب کنیم وبا نهایت تلاشی که برای پرونده های آنها انجام میدهیم در مقابل خداوند متعال و مردم شریف این منطقه سربلند باشیم.

وکیل در شازند

 

تعدادی از گروه تحقیقاتی وکیل سلمان احدی :

1-وکیل سلمان احدی ،وکیل درتهران،اراک،ملایر، شازند وبخش زالیان(شهرتوره):

بنده نیز وکیل پایه یک دادگستری هستم که در کنار همکاران دیگر و با کمک خداوند متعال تا کنون توانسته‌ایم پرونده های زیادی را به سرانجام برسانیم.آدرس دفتر تهران :سعادت آباد ،بلواردادمان،خ سپهر،خ کوثر ،پ 7 ،ط 6 ،واحد 23 

 

 

2- محسن احدی ، وکیل در شازند و بخش زالیان: وکیل پایه یک دادگستری محسن احدی

محسن احدی با بیش از 10 سال سابقه وکالت در شازند آماده پذیرفتن وکالت در شهر شازند برای شما است . محسن احدی وکیل شازند ی بیشتر تسلط بر روی پرونده های ملکی و دعوا دارد که با خیال راحت میتوانید پرونده که ای در شهر شازند دارید و بدنبال یک وکیل شازند ی هستید را به محسن احدی در شازند  واگذار کنید .

آدرس دفتر محسن احدی در شازند به شرح زیر است :شازند خیابان تامین اجتماعی پایین تر از تقاطع دادگستری نبش خ جانباز

 

 

3-سیده مهدیه سادات حسینی،

وکیل در شازند و بخش زالیان(شهر توره) و تهران:

سید مهدیه سادات حسینی یک وکیل مجرب در شازند که سیده مهدیه سادات حسینی وکیل پایه یک دادگستری شازند است که دفتر ایشان در توره است و اگر مشکلی در شهر توره یا شهر های اطراف توره دارید میتوانید به وکیل سید مهدیه سادات حسینی در توره مراجعه کنید .

آدرس دفتر وکیل توره  سیده مهدیه سادات حسینی  به شرح زیر است: اراک -شازند -توره – نرسیده به کلانتری وکناردادگاه عمومی

حوزه فعالیت گروه  ما در شهر شازند وبخش زالیان (شهر توره) و شهر تهران:

ما در تمام موارد با توجه به متخصص بودن وکلای خود در کل کشور به خصوص تهران ، شازند و بخش زالیان تمام پرونده ها را اعم از کیفری،حقوقی ،ثبتی و تعزیرات انجام می دهیم و خداوند بزرگ را بسیار سپاسگزاریم که توانسته ایم با  کارگروهی خود رضایت موکلین خود را طی چندین سال وکالت جلب نمایم.

آیا وکلای گروه سلمان احدی در شهر شازند و بخش زالیان و تهران  تضمینی کار می کنند ؟

خدمت شما عزیزان عرض می شود که گروه وکلای ما تمام سعی خود را در راستای نتیجه گرفتن انجام می دهد اما نهایتا این قاضی دادگاه می باشد که رای صادر می کند و بنابراین وکلای ما هیچ تضمینی  در هیچ پرونده ای نمی دهید اما همانطور که بیان شد با کمک خداوند متعال تا الان توانسته ایم رضایت اکثریت موکلین خود را به دست بیاوریم و این خود نشان دهنده کیفیت ما در این عرصه بوده و برای این منظور و کسب رضایت بیشتر و برای بهتر شدن خود همیشه تلاش می کنیم .

آدرس ولوکیشن دادگاه عمومی  و دادسرای شازند

مراجعه کنندگان وب سایت ما با کلیک روی کلمه زرد رنگ  لوکیشن  دادگستری شازندبه مسیر یاب وصل می شوید واین نکته را عرض میکنیم که در شهرستان شازند دادگاه عمومی و دادسرا نزدیک هم و به فاصله 5 دقیقه ای هم قرار دارند.

آدرس دادگستری شازند: در محله مصطفی خمینی شازند و در استان مرکزی، ایران واقع شده است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند خدمات گاز cngوlpg و بنزین پارس(تنظیم موتور) و مسجد جامع محله ازنا و نانوایی لواش شمس و جایگاه گاز شهرداری  قرار گرفته است. نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس های شازند تهران می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد.

تلفن دادگستری شازند: ۲۲۲۵-۰۸۶۲۴۲۲

آدرس و لوکیشن دادگاه بخش زالیان(شهر توره)

مراجعه کنندگان وب سایت ما با کلیک روی کلمه سبز رنگ  لوکیشن دادگاه عمومی بخش زالیان به مسیر یاب وصل می شوید

آدرس دادگاه عمومی بخش زالیان :

جاده اراک به ملایر ،شهر توره ، نرسیده به بانک صادرات و پاسگاه و کلانتری

تلفن دادگاه عمومی بخش زالیان :33418015

بهترین مکان های دیدنی درنزدیکی دادگاه های بخش زالیان و دادگاه شازند:

 

پل دو آب 

پل دو آب یکی از مناطق دیدنی در شهرستان  شازند  است و در محلی به همین نام كه در حاشیه كوههای مرتفع راست بند  قرار داشته و بر روی رودخانه قره چای ساخته شده است.پل دو آب  در ۴۰ كیلومتری غرب شهر اراك ودر 500 متری روستای مهدی آباد قرار دارد واز یك سو رابط بین مناطق واقع در چهار جهت اصلی و از سوی دیگر ارتباط دهنده شهرهای اراك به بروجرد – ملایر و همدان می باشد.این پل در نزد اهالی به نام محل یعنی دو آب معروف بوده ولی درباره نام سازنده و تاریخ احداث آن سند و مدرك معتبری نیست تنها جایی كه احتمال می رود نامی از این پل به میان آمده باشد در هنگام بازگشت ناصرالدین شاه قاجار از زیارت عتبات عالیات می باشد كه از آن به عنوان پل بزرگ نام برده شده است. ولی با توجه به سبك و سیاق ساخت پل احتمالا” این پل تنها اثر باقیمانده از دوره قاجار در منطقه دو آب می باشد.

بلاغ حک

چشمه کیخسرو یا بلاغ حک، در هفت کیلومتری شمال غرب شازند، در دامنه جنوبی کوه راسبند، در کنار کوه بلاغ واقع شده است. میزان آبدهی این چشمه به طور متوسط نزدیک به ۳۰۰ لیتر در ثانیه ست. آب این چشمه زمین های کشاورزی روستاهای حک بالا – حک پایین و تحت محل رو مشروب می‌کند.  این چشمه، از نوع کارستیکی محسوب می‌شود. از نظر کیفیت آب این چشمه نیز جزو آب‌های مطلوب و مناسب است. چشمه بلاغ حک از مکان‌های اسطوره‌ای ایران به شمار می‌رود و همان داستان کیخسرو و غار کیخسرو رو با این چشمه ارتباط دارد. بنا به قولی کیخسرو قبل از اینکه به غار پناه ببرد، خود را در این چشمه شستشو داده و سپس به غار پناه برده است.

 

یکی از این چشمه های زیبا، سراب عباس آباد است که به دلیل آب گوارا و منطقه زیبا، حتی در بین گردشگران خارجی نیز شهرت یافته و پذیرای آنان در طول ایام سال است. این سراب در زیر قله شهباز، بلندترین قله استان مرکزی قرار دارد. فضای سرسبز و مناظر اطراف منظره بسیار دیدنی سراب را زیباتر کرده و سرسبزی محل و آبی که از دل کوه و از زیر صخره‌ای عظیم بیرون می‌ جهد و جاری می شود، تفرجگاهی را به وجود آورده که هرسال هزاران نفر را به خود جلب می ‌کند.

 

 

سراب  پنجعلی 

 باغ عمارت پنجعلی یا کاخ عزت اللّٰه خان بیات (داماد دکتر مصدق) در پنجعلی، نزدیکی توره می باشد.

. مجوعه‌ پنجعلی یا عزت‌آبادی در شرق توره واقع شده و در کنارش پارک و عمارت بسیار زیبایی با الگوی قلعه‌های قرون وسطایی اروپا ساخته شده است.

. باغ و پارک پنجعلی، خان نشين و ييلاق خانواده بيات، يکی از بزرگترين خاندانهای ساکن اراک بوده است که از اواخر دوره قاجار پا به عرصه سياست هم نهادند و به بالاترين مقامات کشوری دست يافتند.

این خانواده از فرزندان و نوادگان (سهام سلطان) نماینده اراک در 10 دوره مجلس شورای ملی و نخست وزیر ایران در سال 1323 و سناتور سالهای بعد و همینطور (صمصام الملک) وزير كشاورزی در دوران رضا شاه پهلوی، موسس صمصامیه اراك و بنیان دانشكده كشاورزي كرج هستند.

 

 

4.5/5 - (10 امتیاز)

درباره salmanah

همچنین ببینید

وکیل مجرب

وکیل مجرب

وکیل مجرب   این روزها با توجه به شرایط اقتصادی و فرهنگی کمتر خانواده ای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
تماس با ما (کلیک کنید)